Насоси ручні
Насос ручний з ресивером і манометром, 38x500, 10 атм LA 190...
Арт.: LA 190141 Насос ручний з ресивером і маномет..
176.00 грн.
Є в наявності
Насос ручний, 38x500, 10 атм LA 190111...
Арт.: LA 190111 Насос ручний, 38x500, 10 атм. LA 1..
104.00 грн.
Є в наявності
Насос ручний для велосипеда (міні) LA 190100...
Арт.: LA 190100 Насос ручний багатофункціональний&..
75.00 грн.
Нема в наявності

Насос ручної автомобільний. Для чого він потрібен?
Кожному автомобілісту важливо знати, що тиск в шинах впливає на керованість автомобіля, маневреність, витрата палива і т.д. Нормальний тиск в покришці сучасного автомобіля знаходиться в діапазоні від 2 до 3 бар. Перевіряти його бажано до поїздки, тому що шина в даний момент холодна. Коли машина їде, за рахунок тертя коліс з дорогою температура піднімається, тиск збільшується. Зниження тиску в шинах призводить до швидкого їх зношування, тому необхідно контролювати тиск в шинах і при необхідності їх підкачувати. У цьому вам допоможе автомобільний ручний насос. Ручним він називається через те, що процес накачування виробляється руками.
Як вибрати автомобільний насос ручний?
Насос для накачування шин і коліс автомобіля - це необхідний пристрій для будь-якого водія. Компактність і зручність насоса дозволяють завжди взяти його з собою і в разі необхідності використовувати. Зберігати його краще в самому доступному місці автомобіля, тому що непередбачені ситуації можуть виникнути в будь-який момент. У ручного насоса є незаперечна перевага перед іншими видами накачують пристроїв - незалежність. У будь-яких погодних умовах, при будь-яких температурах, незалежно він електрики - ручної автомобільний насос працює завжди. При виборі насоса слід звертати увагу:- На якість зварних швів, тому що корпус насоса під час роботи відчуває чималі навантаження,
- На довжину шланга. Вона повинна бути достатньою для того, щоб накачати колесо з максимально вертикально віддаленим штуцером колеса.
- На якість поршня і можливість його ремонту і заміни.
- На наявність манометра. Зручно, коли тиск в колесі контролюється безпосередньо під час накачування.