Будова генератора. З яких частин складається та їх фукції
Електричні генератори – це основні пристрої, які забезпечують електроенергією під час відключення електроенергії та запобігають порушенню повсякденної діяльності або ділових операцій. У цій статті ми розглянемо, як працює генератор, основні компоненти та частини генератора, а також як генератор працює як вторинне джерело електроенергії в житлових та промислових приміщеннях.
Як працює генератор?
Електричний генератор - це пристрій, який перетворює механічну енергію, отриману від зовнішнього джерела, у вихідну електричну потужність.
Важливо розуміти, що електричний генератор насправді не створює електричну енергію. Натомість він використовує механічну енергію, що підводиться до нього, для примусового переміщення електричних зарядів, присутніх в його обмотках, через зовнішній електричний ланцюг. Цей потік електричних зарядів становить вихідний електричний струм, що подається генератором. Ми можемо зрозуміти механізм генератора, розглядаючи генератор як аналог водяного насоса. Він призводить до потоку води, але насправді не створює воду, що протікає через нього.
Основні компоненти генератора
На світлині зображено один з найпопулярніших генераторів - з максимальною потужністю 3кВт 7728GG. Цей пристрій, завдяки своїм параметрам, дозволяє отримувати електроенергію під час нетривалих відключень (до 10 годин). Маючи досить доступну низьку ціну, він користується попитом серед наших клієнтів. Детальніше про такі пристрої можна почитати в статті "Генератор бензиновый на 3кВт".
Опис дев'яти основних компонентів генератора наведено нижче.
Двигун
Двигун є джерелом вхідної механічної енергії у генератор. Розмір двигуна безпосередньо пов'язаний із максимальною вихідною потужністю, яку може забезпечити генератор. Є кілька аспектів, які необхідно враховувати при оцінці двигуна вашого генератора:
(a) Тип палива, що використовується. Двигуни генераторів можуть працювати на різних видах палива, таких як дизельне паливо, бензин, пропан або природний газ. Генератори з двигунами меншого об'єму зазвичай працюють на бензині, а двигуни більшого об'єму працюють на дизельному паливі, зрідженому пропані, пропановому газі або природному газі. Деякі двигуни також можуть працювати на подвійній подачі дизельного палива та газу у двопаливному режимі роботи.
(b) Двигуни з верхнім розташуванням клапанів (OHV) порівняно з двигунами без OHV. Двигуни з верхнім розташуванням клапанів відрізняються від інших двигунів тим, що впускний та випускний клапани двигуна розташовані у верхній частині циліндра двигуна, а не встановлені на блоці циліндрів. Двигуни OHV мають деякі переваги перед іншими двигунами, такі як:
- Компактна конструкція
- Простіший механізм роботи
- Довговічність
- Зручний в експлуатації
- Низький рівень шуму під час роботи
- Низький рівень викидів
Майте на увазі, що двигуни з верхнім розташуванням клапанів також дорожчі, ніж інші двигуни.
(c) Чавунна гільза (CIS) – CIS є накладкою в циліндрі двигуна. Знижує знос двигуна та забезпечує довговічність. Більшість двигунів з верхнім розташуванням клапанів зазвичай оснащені CIS, але важливо перевірити цю функцію у двигуні генератора. CIS - це недорога функція, але вона відіграє вирішальну роль у довговічності двигуна, особливо якщо ви використовуєте генератор часто або протягом тривалого часу.
Генератор
Генератор також називають генератором (інколи альтернатором). Це частина генератора, яка виробляє електричний струм із механічного входу, який подає двигун. Він складається з нерухомих та рухомих частин, укладених у корпус. Частини працюють разом, створюючи відносний рух між магнітним та електричним полями, генеруючи електрику.
(a) Статор – це нерухомий компонент генератора змінного струму. Він містить набір електричних провідників, намотаних у витках на залізне осердя.
(b) Ротор/якір – це рухомий компонент генератора змінного струму, що створює обертове (змінне) магнітне поле.
Паливна система
Об'єм паливного бака зазвичай достатній для роботи генератора в середньому від 6 до 8 годин. У невеликих генераторних установках паливний бак може бути частиною основи або розташовуватися зверху рами генератора. Для більших генераторів може знадобитися встановлення зовнішнього паливного бака. Деякі типові особливості паливної системи включають:
(a) З'єднання трубопроводу від паливного бака до двигуна. Провідний трубопровід веде паливо від бака до двигуна, а зворотний трубопровід відводить паливо від двигуна назад до бака.
(b) Вентиляційна трубка паливного бака. Паливний бак має вентиляційну трубку, яка запобігає підвищенню тиску або вакууму під час заправки та випорожнення бака.
(c) Паливний насос – перекачує паливо з основного бака-накопичувача. Паливний насос має електричний привід.
(d) Паливний водовідділювач/паливний фільтр – відокремлює воду та інші забруднюючі речовини від палива для захисту інших частин генератора від корозії та забруднення.
(e) Паливна форсунка – розщеплює паливо та впорскує необхідну кількість палива у камеру згоряння двигуна.
Регулятор напруги
Як випливає з назви, ця частина генератора регулює вихідну напругу. Регулятор напруги перетворює вихідну змінну напругу генератора на постійний струм. Потім регулятор напруги посилає постійний струм на набір вторинних обмоток статора, відомих як обмотки збудження, які перетворюють постійний струм змінний.
Система охолодження та вихлопна система
(а) Система охолодження
Постійне використання генератора призводить до нагрівання різних частин. Необхідно мати систему охолодження для відведення виробленого тепла.
Сира/прісна вода може використовуватися як охолоджувальна рідина для генераторів. Для всіх інших поширених застосувань на генераторі встановлено стандартний радіатор та вентилятор, який працює як первинна система охолодження. Дуже важливо щодня перевіряти рівень охолоджувальної рідини у генераторі. Генератор слід експлуатувати на відкритому та вентильованому майданчику з достатнім припливом свіжого повітря. Рекомендується залишати мінімальний простір у 3 фути з усіх боків генератора для забезпечення вільного потоку повітря.
(б) Вихлопна система
Вихлопні гази, що виділяються генератором, є високотоксичними хімічними речовинами, яких необхідно правильно позбавлятися. Тому дуже важливо встановити відповідну вихлопну систему видалення вихлопних газів.
Система змащування
Оскільки генератор складається з декількох рухомих частин двигуна, йому потрібно мастило, щоб забезпечити виключно плавну роботу протягом тривалого часу. Двигун генератора змащується моторним маслом, яке зберігається в насосі. Ви повинні перевіряти рівень олії кожні 8 годин використання. Ви також повинні перевіряти наявність витоків олії та міняти мастило кожні 500 годин використання.
Зарядний пристрій
Зарядний пристрій батареї зазвичай підтримує заряд батареї генератора, подаючи певну «плаваючу» напругу. Якщо плаваюча напруга занадто низька, акумулятор залишиться недозарядженим. Якщо плаваюча напруга надто висока, це скоротить термін служби батареї.
Панель керування
Панель керування є інтерфейс генератора і має засоби для електричних розеток і органів управління. Різні виробники пропонують безліч функцій у панелях управління своїх пристроїв.
Корпус або рама
Усі генератори мають індивідуальні корпуси, які забезпечують структурну опору. Рама також дозволяє заземлити генератор із міркувань безпеки.
Тепер у вас є опис кожної частини генератора і як вони працюють разом, щоб забезпечити електрику. Якщо вам сподобалася ця стаття, не соромтеся зареєструватися на нашому сайті, щоб отримати найпрофесійніші поради від наших експертів.
Рекомендовані
Генератор бензиновий 7728GG
Номінальна потужність 2.8 кВт, напруга 220В, ручни..
6900.00 грн. 7500.00 грн.
Генератор бензиновий інверторний SPR 7718GGII
Номінальна потужність 1.8 кВт, напруга 220В Техніч..
13896.00 грн. 14940.00 грн.
Генератор бензиновий інверторний SPR 7725GGII
Номінальна потужність 2.5 кВт, напруга 220В Техніч..
19476.00 грн. 20940.00 грн.
Генератор бензиновий інверторний SPR 7735GGII
Номінальна потужність 3.5 кВт, напруга 220В Техніч..
24408.00 грн. 26244.00 грн.